okej

hahaha jag har inte skrivit på länge jag vet ... -.- :o men ial asså du anomny vet du att det du gör e lag brott?
jag kan lika gärna anmäla dej men jag e så snäll så jag gör inte det men om du tror du kan bryta ner mej tror du fel haha :P vad kul att du går i min klass då går juh det mindre misstankar om vem det kan vara hahahha så sluta leka cool nu framför alla  vad fan vet du om mej ?  jag vet att du går i min skola läser min blogg men du vet fortfarande inget om mitt privat liv o du borde ta o sluta upp med o leka  cool för som sagt jag e en biatch o du vet inte vem du jiddrar med längre för nu för jag har fan förendrast hahah jävla omogen du e licksom försöker bryta ner mej haha så omogna unge ska du heta :) försök men då kan jag lika gärna förklara dej här o nu ÄGD:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0